Aku Bersujud.. ( *favourite song! )

Acha n Irwansyah - Aku Bersujud 

Aku malu berharap engkau mengerti lagi
Atas kesalahan yang pernah aku perbuat
Hati dan perasaan ku mulai teruji
Selembut doa dalam hati kau mengetahui

Kala panggilan mu
Aku mohon ampunilah aku

Aku bersujud
Aku berdoa
Hanyalah padamu
Ya tuhanku

Aku memohon
Keringanan hati
Menentukan pilihan
Menuju rahmatmu

Ya Tuhanku

powered by lirik lagu indonesia

Sunday, July 11, 2010

at new place ~ not really new for me..

Assalamualaikum wbt...in the name of Allah ...the most powerful n merciful..

now~~( flu + with hand cut )

at new place..not really new for me coz one time ago i had lived hear for about one year...

thank Allah ....
~ x kesah duk mane2 asal selamat + bahagia...with Allah bless...

thank to my lovely family (including my atok's family + maksu's family + pakngah's family) and espcially my parents ! luv 'em so much!
~hargai NIKMAT yang diberikan....

thank to my cutey fren , syazweena aka my makcik...
also to uni dayah, cik pae, kak fisah, yuwookie ! luv u all...May Allah bless u all!

and thank to anyone yang menolong secare langsung or tidak langsung....

Hanya ALLAH yang MAHA PENGASIH dpt membalas segala jasa baik anda!!

No comments:

Post a Comment