Aku Bersujud.. ( *favourite song! )

Acha n Irwansyah - Aku Bersujud 

Aku malu berharap engkau mengerti lagi
Atas kesalahan yang pernah aku perbuat
Hati dan perasaan ku mulai teruji
Selembut doa dalam hati kau mengetahui

Kala panggilan mu
Aku mohon ampunilah aku

Aku bersujud
Aku berdoa
Hanyalah padamu
Ya tuhanku

Aku memohon
Keringanan hati
Menentukan pilihan
Menuju rahmatmu

Ya Tuhanku

powered by lirik lagu indonesia

Thursday, February 3, 2011

sesi komen mengomen --

salam ~~
selamat malam ~~
annyong jumiseyo ~~



saya ada satu cerita/ telefilem nak share ngan semua viewers..( memang favourite saya tengok apa-apa cerita dan komen)..yeah ~~
the title...--LA IKROH HA FIDDIN--..nice kan title dia ( bagi saya nice la )
FYI, La ikroh ha fiddin bermaksud 'tiada paksaan dalam agama' ..
eh, lupa nak bagitahu sumber cerita ni.. 
Saya tengok cerita ni kat Astro Prima last 2 weeks tak silap..
Best sangat cerita ni..
 --aim for this story memang sampai la walaupun ending cerita ni agak menyayat hati --credits to the director and the crews--
try la tengok kat astro Prima or Ria ..selalunya ada ulangan..
sekarang ni pun tengah ulang cerita tu...
mesti korang nak tau kan serba sedikit tentang cerita ni..k la..den cerita sikit..( bg point je la ye )
- kisah macam mana seorang lelaki, Edward ( lakonan Zachary X Factor, sangat3 berkesan dia ni berlakon ) bertemu dengan wanita Islam ( lakonan Sh. Amani, sgt2 berkesan juga dia ni berlakon )
- camana Edward ni sanggup tolong orang sekeliling dia ( dia tolong tak kira agama dan kaum )
- camana Edward ni nak bersemuka dengan seorang lelaki (lakonan Fauzi Nawawi, sgt3 berkesan lakonan dia jadi watak antagonist )yang mempunyai pendirian yang sangat2 berbeza dengan orang lain yang menyebabkan orang lain susah
- part ending dia memang saya tak expect jadi macam tu..Timeframe, cerita yg sgt bagus..


> tnx kerana buat cerita macam tu.. membuka minda dan hati .. 
>5 per 5 bintang saya bagi..hoho
> walaupun setiap orang ada pandangan sendiri, tapi mereka tak pernah bergaduh..cuma ada segelintir dari mereka yang susah menerima kenyataan .....


--- by me..







No comments:

Post a Comment